گاهی سکوت بهترین جواب است
فرهنگ ما پر است از ضرب المثلهای زیبا و کارآمد. این یکی از آنهاست که …
بازخورد همیشه تنبیه و توبیخ نیست
/
بازخورد دادن خیلی خوب و موثر است، اما بازخورد نتبیه و مواخذه نیست.
آیا هر بار …
تفکر منبع درآمد ماست
در مقاله ای به تحولهایی که زندگی بشر را تغییر داده اند، اشاره کرده بود. …
تبلیغ متناسب با توان و واقعیت
/
کمپینهای تبلیغاتی، هم زمان برند و هم هزینه های بالا دارند. معمولاً یک یاز موارد …
کانال یا گروه در تلگرام
/
این روزها در شبکه های اجتماعی پیامهایی ارسال میشود و افراد به عضویت در کانالهای …
تماشاگر یا بازیگر، میخواهید کدام باشید؟
/
قبلاً مطلبی نوشتم و در آن توصیه هایی به کارجویان کردم، نه به عنوان توصیه …
سلب اعتماد از سیستمها
/
بسیاری مواقع از اینکه مخاطبان به سیستمی اعتماد نمیکنند، گلایه میشود. به طور منطقی اگر …
با چه هدفی گوش میکنیم؟
/
گوش کردن یکی از مهارتهای رفتاری است که حتماً آموختنی و قابل توسعه است. اینجا …
باز هم مدیریت زمان
در یکی از هفته های اخیر، 8 کارگاه را برای چند سازمان برگزار کردم، در …
توسعه مهارت برای کاهش بی کاری
در نشریات از قول مسئولان وزارت کار آمده بود که ما نقش مهمی در کاهش …
موثرترین رهبران در کدام بخشهای سازمان هستند؟
در تحقیقی که در سایت موسسه هاروراد منتشر شده، بر اساس یک بررسی میدانی که …
ناکارآمدی سیستمها
با زحمت و مشقت فراوان سیستمهایی را در سازمان ایجاد میکنید، اما این سیستمها کار …