آشنائی با I ها (اثرگذاران)
اگر در تعاملات مشکل دارید، اگر سازمان شما به کسی نیاز دارد که بدون خستگی با مشتریان در ارتباط باشد، و بر آنها اثر مطلوبی بگذارد، باید دنبال High I ها باشید.
متاسفانه تجربه ما نشان میدهد که در میان ایرانیان، که به مردم داری و رعایت آداب معاشرت مشهورند، در بعد رفتار سازمانی با کمبود افرادی که پارامتر I توسعه یافته داشته و قادر به تعاملات موفق باشند، مواجه هستیم.
پس اگر یک High I در سازمانتان دارید، قدر او را خوب بدانید. نکاتی که در ادامه مطلب آمده در این راه به شما کمک میکنند.
این نمودار تیپ یک High I خالص و پر شدت است و شاخصه های رفتاری او هم در کنار آن آمده است:
اما برای کمک به این افراد چه باید بکنیم و هر کدام از رفتارهای آنها را که نیاز به کمک دارند، چطور هدایت کنیم؟
در این تصویر این موارد آمده است:
امیدوارم هوای این افراد حساس و اهل ارتباط را داشته باشید.
سربلند باشید