نمایشگاه کار
اینکه از کاری که میکنیم لذت ببریم، یا حداقل به انجام آن رغبت داشته باشیم، خیلی مهم است. این مسئله هم به نفع فرد است و هم به نفع سازمان.
در این زمینه معیارها و روشهای مختلفی وجود دارد. توماس هم در این مورد ابزارهائی برای کشف میزان تطابق مقتضیات شغل و شاخصه های رفتاری شاغل دارد که مفصلاً در مورد آن صحبت کرده ام.
اخیراً آقای امیر مهرانی کاری را شروع کرده اند که اسمش را گذاشته اند “کار با میل” البته نه ایمیل، منظور از میل همان میل و رغبت است. بر اساس آنچه تا به حال از ایشان و ایده های زیبایشان دیده ام، باید منتظر یک کار جالب دیگر باشیم.
اینکه یک کارمند یا مدیر فروش، با میل بفروشد و با میل با مشتریان تماس بگیرد یا از روی اجبار، اینکه با عشق وبلاگ را بنویسی یا از روی اجبار گزارش کارت را بدهی، اینکه با میل و رغبت و اشتیاق در مورد موضوعی تحقیق کنی یا فقط برای راضی نمودن مدیر، ناگفته پیداست که چقدر فرق دارد.
بنشینیم و ببینیم و بیاموزیم.
سربلند باشید
آقای کمالیان عزیز ممنون بابت معرفی.
من باید تشکر کنم از این اقدام جالب شما و چشم به راه نتایج این اقدام شما هستیم.
سربلند باشید