هزينه های استخدام
7 دیدگاه
/
در بحثهاي قبلي، كارجويان معتقد بودند كه شركت بايد روي نيروهاي جديدش سرمايه گذاري كند …
ارتباط دانشگاه و صنعت
به روز رسانی: این نظر امروز از یکی از دوستان واصل شد. لطفا نظرتان را …
متن برنامه تدبیر رادیو اقتصاد
بارها از برنامه تدبیر رادیو اقتصاد گفته ام. آقای دکتر باراندوست و همکارانشان برنامه خوبی …
تعامل چاره كار است
/
در نظرهائي كه دوستان جوياي كار و مديران عزيز سازمانها ابراز نمودند (اينجا و اينجا …
دعوت از نيروهای آماده به كار
این نوشته آقای علی نعمتی شهاب را حتما بخوانید. جوان موفقی که از روزهائی که …
تغییر هنجارهای کاری جامعه
دوستان، اگر با كار و استخدام و نيروي كار و مدرك و ... سر و …
پایان یک سازمان: چه زمانی و چرا؟
/
همان قدر که شروع به کار یک سازمان زیبا و به یاد ماندنی است، همان …
يك كارگاه خوب
آقاي شهرام كريمي عزيز، با همكاري مديران ايران پرتلاش، كارگاه خوبي برگزار ميكنند، تحت عنوان …
آموزش و نقش آن - مثال
بعضي از مديران واقعاً بر اين باورند كه آموزش نقش موثري در ارتقاي عملكرد همكارانشان …
ارتقای پارامتر D در مدل DISC
خیلی ها دوست دارند که D شان را بالا ببرند. این ارتقا به فرد کمک …
ويتامين D و پارامتر D
از جمله عوارض بالا رفتن سن، اين است كه با فواصل كمتري بايد آزمايش و …
تحلیل پارتوئی یا قاعده 80:20
مبناي اين روش اين است كه 80 درصد از موارد خوب و نتايج مورد نظر …
برنامه تدبیر رادیو اقتصاد
آقای دکتر رامبد باراندوست، مدتهاست که برنامه تدبیر را در حوزه مدیریت و منابع انسانی …
تقابل و عدم درك در سازمانها
وقتي افراد سازمان، يا افراد و مديران سازمان، نتوانند با هم تعامل كنند و نتوانند …
آشنائی با I ها (اثرگذاران)
اگر در تعاملات مشکل دارید، اگر سازمان شما به کسی نیاز دارد که بدون خستگی …
آشنائی با S ها (با ثباتها)
اگر شما کارتان فنی است، اگر به تداوم کار با یک سرعت (چه تند یا …
انواع خطاهای سازمانی
در وبلاگ دنياي چابك (كه تازه كشفش كرده ام و از اين بابت بسيار خوشحالم)، …
با D ها چه کنیم؟
بازهم در ادامه بحث شیرینی که در مورد اقدامات بعد از شناخت شیوه رفتاری افراد …
360 درجه مقدماتی
قبلاً در مورد اینکه میتوانید یک بازخورد 360 درجه از خودتان (و یا از همکارانتان) …
باز هم توسعه شغل
اينكه هر فرد نخواهد در سمتي كه كارش را شروع كرده،بازنشسته شود، يا چند سالي …
مواظب آرزوهايتان باشيد!
اين نوشته و نصيحت معروفي است. من خيلي وقتها در تعامل با مشتريان و مديران …