مشكلات منابع انسانی در سازمانها
2 دیدگاه
/
يكي از مشكلاتي كه در حل نشده باقي ماندن مسئله ها نقش جدي بازي ميكند، …
نقش افراد در تيم
وقتي در مورد نقش افراد در يك تيم مي نوشتم كه چطور با همكاري يكديگر …
برخورد با مشتری
در پي يادداشت آقاي آواژ در روزنوشتهاي بهساد، يادداشت مشتري بي نزاكت در اينجا و …
فایلهای صوتی برنامه تدبیر
/
پیرو مطلب حضور در برنامه تدبیر رادیو اقتصاد و با توجه به اظهار لطف برخی …
نمونه مشتری مداری
قبلاً در مورد مشتري مداري مطلبي نوشته بودم، اشاره اي هم به اثر و نقش …
حساب و كتاب منابع انسانی
قبلاً در مورد هزينه هاي توجه به رفتار سازماني،مطلبي نوشته بودم. گفت وگوي جالب آقاي …
آموزشهای کوتاه مدت
در مورد آموزش زیاد مطلب نوشته شده، چه در اینجا و چه در سایتهای دیگر. …
برنامه تدبير - راديو اقتصاد
/
بر اساس تقويم برنامه تدبير به نظرم گفت و گوي بنده و آقاي دكتر باراندوست،از …
نگرش مديران به پرداخت حقوق
/
مطلب قبلي بيشتر معطوف به اتخاذ روش مناسب براي جبران زحمات همكاران، بر اساس شاخصه …
توجه به رفتار سازمانی در مديريت
به نظرم در تمام مطالب قبلي در مورد نقش رفتار سازماني در مديريت سازمان صحبت …
چه کسی، چه آموزشی؟
آموزش یکی از مهم ترین کارهائی است که سازمان باید به آن بپردازد. اما چون …
نتیجه تماس - تحلیل رفتاری فرد
/
این مطلب را خوانده اید؟ در مورد دوستی که با ما تماس گرفته بود؟ نتایج …
پارامترها و فرهنگهای رفتاری
قبلاً توضیح مختصری در مورد شاخصه ها و پارامترهای رفتاری در مطلب : مدل رفتاری …
داستان يك تماس
ديروز از طريق سايت، دوستي با ما تماس گرفت. برنامه نويسي 32 ساله در يك …
مشتری مداری
هميشه با خودم فكر ميكردم كه ما چقدر مشتري مدار هستيم. جسته و گريخته اطلاعاتي …
طراحی سازمان فروش موفق
بارها به گزارش سنجش توان فروش فرد در سیستم توماس اشاره کرده ام و از …
انتظارات متناقض
شناخت انتظارات سازمان، كه به كرات در مورد آن صحبت شده، يك اهميت ديگر هم …